lördag 26 april 2014

Ett inlägg, fyra turer.

Måste erkänna att jag faktiskt fiskat lite utan att blogga. Här kommer en resumé.




Yngste sonen och jag var på sjön vi kallar "Döa Havet". Inte ett napp.
Han ser ju glad ut ändå...








Veckan efter var Peter o jag och fiskade Gös. Ett par nafs o en Gäddsnipa.

Peter ser ju också rätt glad ut faktiskt...










Igår var Asmin o jag på Spiksjön och jiggade Gädda. Jag lovade Asmin att skriva att han slog mig med 7-4.

Asmin med en riktig best.



Ganska fint hull på denna.








Slutligen var jag ensam en tur på Döa Havet ikväll, metade Gädda i solsken och bleke. Men jag tappade en o fick en, så de var där i alla fall. Pimplade upp en handfull Abborrar medans jag ändå var i farten, men de var små.
Kolla in flötets spegelbil i vattnet!



Runt tre kilo kanske?





.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar